sunnuntai 7. lokakuuta 2007

Hupsistakeikkaa

Niin että mitenkä tässä näin pääsi käymään. Oon aina välillä miettinyt, että laittasko blogin pystyyn, mut järki on joka kerta vieny voiton: ei mulla oikeastaan oo mitään kirjotettavaa. Mut jotenki nyt hulluus vei mukanaan (johtuu kenties väsymyksestä, vaikka kello on vasta nui vähän. Oon tullu vanhaks.) ja löysin ihteni täältä.

Ja täytyy kyl sanoo, että blogin nimen keksiminen on ihan tajuttoman vaikeeta! Pitäs keksii sellanen jota ei vielä olis viety, ja joka kuitenki herättäs jonkinmoista mielikuvaa blogista ja olis kenties jopa vähä kiinnostavaki ja jäis jonkun mieleen... No kylhä mää sen sit sain jotenki päätettyy, mut en tiedä onko toi mitenkä mua kuvaava. Vähä hupsu se on ainaki. No, toivottavasti muistan sen ees ite, jotta pääsen joskus toisteki avautumaan tänne.

Ja mitäköhän mun on tarkotus ruveta tänne jurnuttamaan? No varmaan lähinnä ajatuksiani (joo, varmaan tosi fiksuja..) elämästä, arjesta, höpsöydestä, parisuhde-elämästä( jee jee varo vaan ukkelini :D), opiskeluista ja sen sellaisesta.

Itseasias tajusin just että mun varmaan olis eka kantsinu vähä laitella ton blogin ulkonäköö ja mitä lie fiksailuja, ennenku het lähin jo kirjottelemaan suoranaista blogia... Noh, kai sen voi näinki päin tehä. No mut nyt kyl meen tekee nuita värkkäilyjä ja sit vasta keskityn kirjottamiseen.

Joo se on heips

1 kommentti:

manninen kirjoitti...

Tervetuloa vaan tänne blogiviidakkoon. Ei sillä ole väliä mitä kirjoittaa, kuhan kirjoittaa. Ja ei ne blogitekstit ikinä mitään viisaita ole (ainakaan mulla), et rohkeasti vaan rustaileen...