maanantai 8. lokakuuta 2007

Hellurei

Hirveästi teki mieli sukeltaa jo aikasemmin blogien kutkuttavan jännittävään maailmaan, mutta piti tehä venäjän tehtävät eka alta pois. Vielä kun muisti ne tehdä. Ei ole nimittäin tuo muisti niitä parhaimpia.

Välillä tulee sellasia hetkiä, että toivois olevansa vähä parempi muistinen. Varsinki sillon ku ankarasti väitän jossai jutussa vastaan ja olen IHAN varma, että olen oikeassa...ja sit sitä hokaa jossai vaiheessa, että hupsista, oon vissii vähä väärin ymmärtäny joskus jotai tai sit nyt muistan ihan päin honkia. Ja nuita hetkiä on aina sillon tällön. Mut monesti kyllä oon ihan oikeasti oikeassa ja se jonka kaa väittelen, on väärässä. Vaikka se toinen väittää kuinka vastaan. Nii jo.

Mutta esimerkiks tässä viime viikolla,ku katottiin ukon kanssa Kill Bill ykköstä. Mä olen nähny sekä ykkösen että kakkosen jo aikaisemmin, mutta ukkeli ei. No sit ku elokuva alko,ni meikä alkaa pohtimaan ankarasti, että ei tää kyl näi alkanu sillo viimeks...tää on IHA varmasti se kakkonen! Mtv3:lle on sattunu moka, ne lähettää vahingos kakkosta, ku piti lähettää ykköstä. Noh, ukko siinä vähä ihmettelee, että voisko se muka olla mahollista. Mää siinä vieressä oon 80% varmuudella sitä mieltä, että se on se kakkonen. No ukko ottaa puhelimen ja soittaa kaverilleen, joka tietää leffoista lähes kaiken. No kaveri puhelimessa luettelee lähes otos otokselta, että mitä siinä ykköses tapahtuu (siis muistista, koska ei ollu sitä leffaa just sillo kattomassa). Ja tottakai se oli se ykköne, just sillo ku pitiki, ja Mtv3 ei ollut mokannu. Meikä vaa muisti vähä väärin.

Ja just äskön. Abauttiarallaa 5 minuttia sitten,ku ukko tuli kotiin luennolta, ja olin oikein valmiiks kuorinu ja pilkkonu perunat ja oikein tyytyväinen ihteeni,ni keittiöstä kuuluu, että jaa, me sit vissii tehäänki nuo uunissa eikä keitetä, niinku illalla sovittiin ja aamullaki puhuttiin... Mulla on hyvä muisti. Mut vaa tosi lyhyt.

Onneks on sellane tyyppi tossa vieressä, jonka seurassa saa olla just nii hönö ja hajamielinen, ku haluaa ( ja vaikkei haluaiskaa, ku on vaa nii huono muisti).

Nyt pitää sit vissii lueskella vähä huomiseen enkun suulliseen tentiin ja sit mennä syömään tota ruokaa, mitä se ukkeli ny vääntää loppuun. Ja illemmalla voisin seurata vierestä, ku ukko kokoaa juuri ostetun Crosstrainerin loppuun, ku mustahan siis oikeesti ei oo hirveenä apua. Mut voin sit hyvällä ja TURVALLISELLA mielellä (ku en oo ite ollu sitä sörkkimässä)kuntoilla siinä.

Heissulivei

3 kommenttia:

Terhi kirjoitti...

Hämmentävää löytää uusia blogini lukijoita. =) Sellaisia joilla on vielä linkki blogiini ja jotka asuvat samalla paikkakunnalla. Et ole tainnut ennen kommentoida, vai oletko?

manninen kirjoitti...

Mikä on crosstrainer? (kuntoilulaite ilmeisesti, mut miten siinä pitää vemputtaa??)

Jensku kirjoitti...

noo sillä tehhään sellasta sauvakävelytyylistä liiettä, vähä niinku juosten :D