keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Hiihtolomailee maalla

Tarkoituksena lomalla oli saada paaaaaljon aikaiseksi koulutehtävien suhteen. Tulos: oon käyny ahkerasti kävelemässä äiskän kaa, Paletissa kiertelemässä ja shoppailee, mummojen luona kyläilemässä, lukenu Remeksen kirjaa (mä tiesin jo lainaushetkellä, että tää on ny huono homma, ei kannata lainata tätä, lainaa vaan niitä koulukirjoja…), Alajärvellä shoppailee ja ny viimeks äiskän kaa hiihtämässä. Mä ajattelin että kyllähä mä ny Kyyjärvellä saan tehtäviä tehtyä, ku eihä mulla täällä oo paljoo muuta tekemistä… BULLSHIT, täällähä mulla just on tekemistä.

Hiihtämine oli kyl iha siistiä. Eka kerta tänä talvena. Monta kertaa ei kyl ehikkää hiihtää, ku en viiti suksia kulettaa kaupunkiin...vaikka ladut lähtis tosi läheltä kämppää… Mut eikös jonku sääennustuksen mukaan talvi jo lopu ens viikolla? No mut viel kerkee muutamana päivänä käydä .

Yks asia mitä oon ny lomalla harrastanut joka ilta (eikä tää tuleva ilta oo poikkeus) on saunominen. Ku itellä ei Jkl:stä löydy sitä, ni maalla tulee harrastettua senki edestä. Liiottelematta oon joka ilta tunnin saunonu. Ja joka kerta yhtä mahtava fiilis :). Nyt pitää lähtee käyttämään koiraa pikkulenkillä saunaa ootellessa…


Nii ja paskoja juttuja en oo antanu ihteni aatella olleskaa. Ne vaa ahistais. Yritän pittää mielen positiivisena, vaikka vähä joutuis taistelemaan (ihteni kanssa siis :D)…


Ciao

Ei kommentteja: